FAQs

Dostawa

 

Dla szczegółowych informacji proszę spojrzeć na stronę Dostawa & zwroty.

 

Kiedy będę wiedział/a czy moje zamówienie zostało wysłane?

W momencie jak Twój produkt zostanie wysłany, dostaniesz potwierdzenie wysyłki w emailu.

 

Jak szybko zamówienie zostanie do mnie wysłane?

Zazwyczaj zamówienie złożone przed godziną 12.00 zostanie wysłane następnego dnia roboczego. Zamówienia złożone po godzinie 12.00 zostaną wysłane w przeciągu 2 dni roboczych.

 

W jaki sposób Catmoons wysyła zamówienie do klienta?

Zamówione produkty są kompletowane i starannie pakowane w naszym magazynie. Następnie wysyłamy je wedle zdefiniowanego w zamówieniu sposobu: kurier lub paczkomat.



Płatność & Zamawianie

 

Jaka jest Wasza polityka prywatności?

Obiecujemy, że nigdy nikomu nie sprzedamy ani nie przekażemy informacji nam udzielonych. Nikt też nie chce otrzymywać nadmiaru wiadomości w formie spamu. Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką prywatności tutaj.

 

Czy moje dane personalne są zabezpieczone?

Przywiązujemy ogromną wagę do poufności danych personalnych, kierując się obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych i zakazie rozpowszechniania ich w mediach. Przetwarzamy je tylko na potrzeby własne. Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami pod adresem info@catmoons.com

 

Czy dane moich kart debetowych i kredytowych są bezpieczne?

Oczywiście, wszystkie transakcje są zabezpieczone i zaszyfrowane. Nie przechowujemy żadnych Twoich informacji płatniczych.

 

Jakie formy płatności akceptujecie?

Akceptujemy płatności kartami debetowymi i kredytowymi Visa, MasterCard, American Express, jak i płatności przez PayPal. Mogą państwo również samemu dokonać płatności tradycyjnym przelewem lub przekazem pocztowym.

 

Kiedy moje zamówienie zacznie być realizowane?

Zamówienie zacznie być realizowane po otrzymaniu przez Nas pełnej wpłaty.

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

O statusie zamówienia będziemy regularnie informować drogą mailową. Osoby posiadające konto na naszej stronie, będą również mogły sprawdzić status po zalogowaniu się.

 

W jaki sposób mogę anulować zamówienie?

Aby anulować zamówienie prosimy o przesłanie wiadomości wraz z nazwami anulowanych produktów na adres: info@catmoons.com

 

Loading...